04 de setembre 2007

Veus dels participants:

Dia d'espera, si, però, s'ha seguit buscant informació per trobar alternatives al projecte que es vol executar, alternatives no agressives amb l'entorn, que respectin aquest indret del poble tal com és ara i, crec que es possible. Durant aquests 8 dies he après moltes coses que desconeixia, estic contenta per la resposta de la gent del meu poble, que creia adormida, com moltes vegades jo mateixa, m'ha semblat que el poble era com quan jo era petita, la gent parlava, es comunicava, es relacionava, es feia vida de veïnatge i, aquests dies ha tornat a succeir aquí, a Malgrat de Mar, gent gran, gent de mitjana edat i gent jove conversant, per això, ja ha valgut la pena. També estic molt agraïda a les persones que ens han assessorat.
S'ha criticat la presència de polítics, però, penseu que són veïns i veïnes de Malgrat de Mar, i a més són els nostres representants, hauríem d'estar contents per la seva presència, hauríem d'estar contents per què ens han escoltat, són la nostra veu i el nostre vot a l'Ajuntament.
No vull perdre l'esperança en què demà els 17 representants del poble votaran havent escoltat i reflexionat segons la seva consciència.

Montse Giol

Gràcies Montse, seria interessant que tots aquells que volgueu donar la vostre visió de la moguda que s'ha organitzat ho feu. Estaré encantat de penjar-ho i sotmetre-ho a comentaris.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé Montse, penso com tu, es veritat que s'ha d'agrair publicament a totes aquelles persones que ens han ajudat, molts han vingut a malgrat i a part de molta gent que els anava preguntant no han rebut res a canvi. Enca hi ha gent generosa.
Moltes gràcies a tothom

Anònim ha dit...

Confirmat: El PP dona suport a la moció.

Anònim ha dit...

Jo també creia aquest poble adormit, però sembla que ja no en deixarà passar cap més. Com vaig sentir a algú: Malgrat s'ha despertat i s'ha posat dempeu (em sembla que ho va escriure el Sentinella en algun lloc).
I penso com el meu company comentarista, i per tant dic:
Conxita dimisió!!

Anònim ha dit...

Estic segura que deus estar ben feliç, no es veu gaire confiança en aquest escrit cap als polítics. Ara que has vist com ha acabat la cosa m'agradaria veure't.
Voldria d'alguna manera deixar aquí la meva felicitat perquè tothom en pogués agafar!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Atenea, sembla com si no haguessis llegit l'article, jo crec que els polítics com diu la Montse han d'estar, com així ha estat, a l'alcada del repte plantejat a les seves tasques, han escoltat al poble tal i com aquest els hi demanava i han estat conseqüents amb el seu compromís.
Chapeau per TOTS ells!

Anònim ha dit...

Atenea, no he pogut contestar al teu escrit abans perquè he acabat les vacances, no et pots imaginar la meva felicitat, no et pots imaginar el que vaig sentir la nit del 4 de setembre després de la votació el poble va donar una lliço de domocràcia, suposo que tu no hi eres durant aquests dies, ja que no sé qui ets. Sóc una de les moltes persones que s'han mobilitzat aquests dies i, que he cregut en els polítics, que he defensat que són els nostres representants i no he fet distinció entre sigles polítiques i, que com deia en l'escrit, són la nostra veu i el nostre vot en l'Ajuntament, crec que no has sabut llegir bé l'escrit.
Montse Giol

Anònim ha dit...

Gràcies per l'aclariment.