29 de novembre 2007

Comentari d'enquesta (castanyada):

Fantàstic el resultat de l’enquesta de la castanyada. Llàstima que hi ha qui no va celebrar res de res (4 vots), lo important és que tots els altres vareu celebrar la castanyada (22 vots) i cap dels participants estan corromputs per la nouvinguda tradició del Halloween. Es tracta d’un fenomen expansiu que utilitza el vehicle de la globalització per esborrar tradicions autòctones i imposar-se, està clar que sobretot afecta a la població més jove. Potser se’ls hi hauria de demostrar que la castanyada, la nostra castanyada, també és divertida.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs si! jo m'ho passo pipa aferrat a l'ampolla de moscatell! no ho canviaria per a res del món!

Anònim ha dit...

Jo tampoc suporto aquestes festes que no tenen cap significat a la nostre terra. Jo vaig celebrar la castanyada!

jordi tenkaichi ha dit...

tampoco la tomes con el halloween, vele que es un fieta absurda y que no pinta nada aqui pero al fin y al cabo es la que más les gusta a los críos, déjalos que se recreen. además la castañada como tradición vale, pero como fiesta, ya me dirás tu a que viene esa ingestión masiva de castañas.

Anònim ha dit...

jo vaig ser una dels quatre que no va celebrar res.

Anònim ha dit...

No pot pas passar!
L'any proper una clebrada de castanyada conjunta! (Es busca castanyera)