06 de maig 2008

Mals de color gris:

Una mica desesperant les notícies que aborden des dels voltants i el mateix Malgrat:

02.05.2008 - L’ampliació de la dessaladora acabarà amb unes 20 hectàrees de sòl agrícola protegit

02.05.2008 - Maresme. La instal•lació d'un gran dipòsit d'aigua a Arenys de Mar obliga a trinxar la muntanya

01.05.2008 - Ampliaran l'autopista del Maresme fins a Tordera

01.05.2008 - Maresme. La Generalitat veu viable treure el tren de la costa i fer-lo passar sota l'N-II a l'Alt Maresme

28.04.2008 - La crisis destapa fiascos urbanísticos

30.04.2008 - Els mussols que niaven a la pedrera de Pineda marxen i la depuradora pot arrencar

(Aquesta última em fa olor de socarrim...)

1 comentari:

en Joan de Sa Bardissa ha dit...

Iep sentinella!!!

Doncs efectivament :P:P ahir tot un personatge mediàtic, però el més bo del cas és que no sabia quin dia sortiria, per això no li vaig dir res a la sabatera, haahahahah
I sí, em varen fotre 3 o 4 pots de maquillatge que no em reconeixia ni jo!!!

Salut!!!