04 de desembre 2007

No ens escolten:


De la present imatge que adjunto n’he retallat l’encapçalament, no interessa saber qui va fer la reclamació ja que la podria haver fet qualsevol persona (o hauria d’haver-la fet qualsevol persona).
Arran d’això, recordo que quan va venir l’arqueòleg a veure el canal de la Riera van explicar que havia dit que era la pitjor restauració que havia vist a la seva vida. Pregunto però: Això és una restauració? Malgrat no té vergonya? Som una colla d’ignorants?
Gràcies a qui m’ho ha fet arribar.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

A la torre encara hi resten instal·lats els sòcols de fusta de la carpa. Altre cop a la seva bola i incomplint les normes. No té nom!

Anònim ha dit...

Seria bo penjar la resolució del Departament de Patrimoni perquè tothom pugui comprovar que la resolució no ha acabat de complir-se per part del'Ajuntament. Que només s'han tret les dues marquesines. Boníssimes les primeres línies del text: "he hagut de reiterar telefònicament de forma successiva davant la manca de contesta formal". Veient el pati, no m'extranya.

Anònim ha dit...

la darrera paraula encara no està dita:
caldrà repassar l'acord de la comissió de patrimoni i comprovar si, en efecte, s'ha fet la restitució del monument a la seva situació original
Si no és així --i jo diria que no és així-- el tema continua obert i caldrà remetre un altre sescrit ben documentat al Síndic i a la Comissió per fer-los saber que els han volgut prendre el pel

Anònim ha dit...

Algú em pot contestar: Podem qualsevol persona enviar mails al Síndic? O cal alguna formalitzacio?
Estic interessat en fer arribar a aquesta gent la burla que els hi han fet per part del present ajuntament (present em refereixo al que hi havia abans)

Anònim ha dit...

Qualsevol persona pot enviar mails al Síndic, la pàg. web (q suposo q la deus tenir, bé, t'enllaço directament amb queixes:

http://www.sindic.cat/cat/consul_queixa.asp

S'explica la mar de bé.

Bona nit

Núria

Anònim ha dit...

No puc imaginar-me què faríem sense aquesta noia! Gràcies Núria per ser la veu legal de tot el que sorgeix.

Anònim ha dit...

La queixa al Departament de Cultura de la Generalitat i al Síndic ho va presentar Esquerra Republicana de Catalunya

Anònim ha dit...

Agraïria que ningú es posés medalletes, jo vaig signar pel respecte a la Torreta i em considero també partícep i no cal que digui qui sóc, ho faig i tan se val.

Anònim ha dit...

Al comentar-hi de les 23:31h: tampoc no cal desmerèixer a l'únic partit polític que va moure's i denunciar-ho al síndic. No és qüestió de medalles, tan sols una realitat, pot agradar més o menys però no es té perquè amagar. Lo de les signatures va ser una altre cosa.