15 d’octubre 2007

Bon dia!:

Gràcies a tots aquells que em considereu murri, confiat, hippie, o estúpid per mantenir un projecte com aquest. Vosaltres m’heu demostrat que encara tinc\tenim molta feina a fer! La forja de la cultura s’haurà d’encendre, i avivar amb web-llocs com aquest o activitats i agrupacions que pertanyin a aquest “món” que prové a la dimensió del patrimoni.
Agraeixo també el suport que em doneu els que confieu en la meva feina i la recolzeu en forma d’ànims i força.

Sembla ser que el fet de deixar la llibertat completa a l’hora de fer comentaris no ha funcionat, com a primera mesura exigeixo l’utilització del nom, inicials o pseudònims per a tots els comentaris. Tant és si es posa a la casella o a peu de text.
Demano que s’ignorin tots aquells que continuïn en l’anonimat després d’aquesta norma, i si tot i així no funcionés, em veuria obligat a filtrar-los abans de ser penjats, cosa que reduiria la fluïdesa en els debats. Espero la vostre col•laboració.

3 comentaris:

Montse ha dit...

M'alegro que hagis decidit, seguir endavant amb el blog, em sabia greu no poder tornar a visitar-lo, ja que cada dia intento veure el que has de dir, i tú hi tens molt a dir.
Endavant, una abraçada.

Anònim ha dit...

Molt, molt, i molt bona la ironia amb que tractes als que t'han criticat. Ets un mestre!
Endavant així de fort!

Anònim ha dit...

Gràcies a tu!!!